Dažniausiai užduodami klausimai

BENDRIEJI KLAUSIMAI

 

  • Kokias paslaugas galiu užsakyti per DOMIO? 

    DOMIO platformoje gali užsakyti labai įvairias su namų ir aplinkos priežiūra susijusias paslaugas kaip buitinės technikos remontas, namų, baldų, langų valymas, langų remontas ir kitos. 

  • Ar saugu yra patikėti DOMIO telefono numerį, adresą, elektroninį paštą?

    Pagal šiuo metu galiojančius duomenų apsaugos įstatymus, bet kokius gaunamus duomenis (vardą, gyvenamąją vietą, telefono numerį, elektroninį paštą) saugome DOMIO duomenų sistemoje ir ją perduodame tik tiesiogiai su klientu dirbančiam meistrui, kad būtų įmanoma įvykdyti užsakymą - suderinti darbų ir atvykimo detales. Esame įsipareigoję neperduoti jokių kliento asmens duomenų kitiems tretiesiems asmenims be jo raštiško sutikimo.

  • Ar darbus galite vykdyti už Vilniaus rajono ribų?

    Priklausomai nuo to, kaip toli gyveni nuo Vilniaus ar jo rajono, gali padidėti kaina, kurią sumoki už meistro atvykimą. Šiuo metu su mumis bendradarbiaujantys meistrai dirba Vilniuje ir šalia Vilniaus esančiuose rajonuose. Jeigu atvykimo kaina bus didesnė nei įprastai - meistras informuos prieš atvykstant ir pradedant darbus, ar tai tinkama tau.

  • Kaip greitai meistras su manimi susisieks, kai kreipiausi dėl meistro atvykimo?

    Pateikus užklausą gausi žinutę, kad tavo užklausa yra patvirtinta - vadinasi, meistras, kuris yra priskirtas atlikti darbus susisieks per 2 valandas nuo žinutės gavimo 9-18 val. darbo dienomis.

  • Ką daryti, jeigu meistras su manimi meistras nesusisiekė, nors gavau žinutę?

    Esant bet kokiems nesklandumams - meistras nesusisiekė, meistras neatsiliepia, nežinau ką turėčiau daryti - susisiekite su mumis telefono numeriu +37067979675, el. paštu help@domio.lt, per Facebook platformą ar tinklapį. Nedelsiant padėsime išspręsti susidariusius nesklandumus.

  • Ką daryti, jeigu paslauga yra įvykdyta netinkamai?

    Jeigu esi nepatenkintas paslaugos atlikimo kokybe - kreipkis į mus telefonu +37067979675 arba help@domio.lt.
  • Pateikus užklausą dėl paslaugos, gavau pranešimą, kad meistras paslaugai įvykdyti nerastas. Ar galiu prašyti informuoti, kai atsiras galimybė įvykdyti darbus?

    Sezono metu esant dideliam meistrų užimtumui gali būti, kad neturėsime galimybės greitu metu įvykdyti tavo užklausos, bet visuomet gali prašyti informuoti, kai atsiras laisvas meistras, galintis atlikti darbus.

  • Kodėl negaliu iškart sužinoti tikslios paslaugos kainos?

    Kai kurios paslaugos, tokios kaip čiaupo remontas ar pakeitimas, turi tikslią kainą, nes žinoma konkreti problema, darbų sudėtingumas. Vis dėlto, dauguma darbų, tokių kaip indaplovės remontas kai reikia nustatyti gedimo priežastį, reikiamų (galbūt) detalių kainą ir darbo sudėtingumą, neturi konkrečios kainos. Tikslią kainą, kurią sumokėsi pasakys tik meistras, kuris susiekia.

  • Kodėl turiu nurodyti savo telefono numerį?

    DOMIO darbo principas - klientams pateikti tik mūsų patikrintus ir profesionalius meistrus, tad jau už tave parenkame geriausią meistrą esamai situacijai. Meistras su klientu susisiekia pats, kad darbas vyktų kuo efektyviau ir lengviau, išsiaiškina situaciją, darbų sudėtingumą ir kliento lūkesčius.

 

 BUITINĖS TECHNIKOS REMONTAS

 

  • Kokią buitinę techniką geriausia pirkti, kad tarnautų ilgai? Kokia buitinė technika mažiausiai lūžta ir reikia retai remontuoti?

    Pastebima, kad kokią buitinę techniką bepirktumėte, ji gerai tarnaus maždaug 5 metus. Ypatingai kalbant apie šiuolainę buitinę techniką, kuri yra ne tokia kokybiška, nepriklausomai nuo firmos, kurią renkatės, kaip prieš 20 metų pagaminta technika. Bet kokios buitinės technikos naudojimo laiką gali prailginti gera priežiūra, gedimų profilaktika ir naudojimo rekomendacijų laikymasis, pavyzdžiui, skalbimo mašinos perkrauti negalima, šaldytuvo prigrūsti per daug negalima.

  • Ką daryti, jeigu po remonto buitinė technika vėl sugedo?

    Jei buitinė technika vėl sugedo ją sutvarkius, kreipkis telefonu +37067979675 arba help@domio.lt - atsiųsime meistrą dar kartą, kad problema būtų išspręsta!

  • Kaip skubiai galiu išsikviesti buitinės technikos remonto meistrą?

    Šiuo metu neturime galimybės prižadėti meistro atvykimo tą pačią dieną ar tą pačią valandą. Meistrai klientų užsakymus priima darbo dienomis nuo 9 iki 18-19 valandos. Skubių (emergency) atvejų vykdymu šiuo metu neužsiimame. 

 

 LANGŲ REMONTAS

 

  • Jeigu langas nevarstomas, ar jo reguliavimas vis vien galimas?

    Jei langas nevarstomas, vistiek tikrinamas jo sandarumas - galbūt reikalingas tarpinių keitimas.